Social Icons

Pages

Wednesday, September 19, 2012

TRAVEL N LIVING~~pos sinderut first time...

Dah berkurun gak aku dah tak bubuh entry kat sini..dah bersawang dah pon blog buruk ni..yela sejak keje ni bizi je..kononnye la...entah camne aku terpanggil lak untuk menulis kat sini..xde ape nak aku kongsikan..cume sikit pengalaman berkhidmat dgn masyarakat pedalaman..kami sedia membantu!!!


 time masuk tu lepas hujan la pulak..pehhh jalan dia jangan cerita la..naye3x..




 lekat2x...berjam2 la tersekat....




 ramai yang tolong..mmg prihatin...tolong tgk..termasuk yang ambik gambar ni..




Akhirnye~~~ selepas berjam2 berhempas pulas...tiba di Klinik Desa Pos Sinderut...penat~~~terus tido je...pejalanan yang sepatutnye 2jam lebih je..bertukar ke pjalanan yg lebih panjang..6jam lebih..







suasana esoknye..dorg da sedia da nk gerak pegi ke kampung2 org asli..aku?? aku tinggal la..pegi pon bukan ade fungsi..bace slaid kat klinik jer~~~





selain periksa slaid malaria..tugas juruteknologi makmal perubatan ketika dalam hutan..adalah memasak..ni yang aku paling lemah..msak air je aku reti..zzzzz











lepas penat2 keje..aktiviti seterusnye!!! bakar lemang...hohoho


bakar2.......xsabar da nk bahan lemang ni...~~~
 

mase yang ditunggu2...makan beramai2..jamuan raye simple..


setelah 5 hari terputus dri dunia luar..tnpe line telifon...internet apetah lagi..kami bergerak pulang..Alhamdulillah..pejalanan kali ni lancar..jalan OK...bulan depan masuk lagi...hehe kami sedia membantu....