Social Icons

Pages

Thursday, February 7, 2013

MEMORI KTMP KL~~ PART1

Huarrgghh!! org nk berblog kite pon sibuk nak juge..update malas...motif buat blog? xde? takde arah tuju..saje2 suke..nak merepek sorang2 xde org bace..ibaratnye blog ni mcm tempat luahan jer..hoho okeh2x kali ni nak upload gambar jer..malas nk taip panjang..gambar kenangan sepanjang aku bergelar student kat KTMP KL. mulekan dengan gambar2 tahun pertama..bismillah...


ni uniform kolej aku..putih suci dan bersih.. (ni bkan aku)


hoho..laponye..ni kumpulan nasyid ni..sbelum join ptandingan makan dulu!!


oi..oi..oi sapa upload gambaq ni!! (gambar xberkenaan) abaikan~~


ni la roomate aku mase sem 1..=.=' (tp ni bkn bilik aku..sepah malu nk ngaku)


ape? kenape muke dorg camtu? lapo tu..blan pose..tgh tggu berbuke..







sesi makan bermula dgn extreamnye..mcm kebuluran xmkn setahun (mlm tu seme yg terlibat mmg xterawih da..perut nk pecah belake)

motif gambar ni ape? xnmpak ke cahaye keimanan tu..ditambah dgn background sejadah.. gambar ni dihantar utk pemilihan hero cerita ketika cinta bertasbih..~~














malas nk beri penerangan..ni gambar berbuke puase ngan dak kelas n lecturer..kamera sape ni?? gambar buruk la!!
okeh sekian saje la gambar2 untuk tahun pertama ni..ade lagi banyak..tapi tah ape2 jer...tahun 2 dan 3 bakal mnyusul.. zzzzzzzzzz....wassalam~~
=(tengah cari gambar lame2.. =.=')=











3 comments: