BUAT WATAK FIKSYEN ANDA SENDIRI

Assalamualaikum...Fuhh!! time rehat kerja ni..sempat lagi wat satu entry haha.. okeyh! kali ni aku nk kongsilah sikit care mcm mane korang boleh create watak fiksyen korang tanpe kemahiran melukis tapi nampak superb ala2 komik marvel, hanya perlukan kemahiran imiginasi jer..kat bawah ni aku tunjuk dulu watak yang aku da create berdasarkan  individu disekeliling aku..okey usha2 dulu..



yang ni aku buat mase bosan...watak ni aku buat berdasarkan sorang member aku..haha ni ha dia..


susah nak wat iras2 tu boleh la kot..ok! korang pon boleh jugak buat seberape banyak watak yang korang nak..macam mane?? okey korang pegi kat web ni.. http://www.heromachine.com/heromachine-3-lab/




haaaa.. ni la web dia..cume yang aku lemah sikit..kene wat secara online..lau xde internet xleh nak buat..ape2 pun selama mencuba la yer...


note: sori ipin pinjam gambar kau satu hehehe...

Comments